کابینت روکش لمینت چه ویژگی هایی دارد؟

کابینت ها ورق های متفاوتی با مزیت های بسیار و متفاوت دارند. ورق های کابینت برای محافظت از کابینت و هم از نظر برخورداری از زیبایی ظاهری مورد استفاده قرار می گیرند. لمینت یکی از ورق های کابینت می باشد، که از کاربرد های زیادی برخوردار می باشد. کابینت روکش لمینت دارای طرح ها و رنگ های بسیار برای استفاده های متفاوت می باشند. در ادامه، ویژگی های کابینت روکش لمینت را بررسی کرده و با مجموعه ای که پخش عمده ورق کابینت لمینت دارد، آشنا می شوید.

کابینت روکش لمینت

کابینت روکش لمینت و ویژگی های کابینت روکش لمینت چیست؟

لمینت یکی از روکش های ام دی اف است. لمینت به معنی ورقه ورقه شدن می باشد. این ورق توسط دو لایه اصلی نازک کاغذی و پلاستیک های رزین به دست آمده است. لایه نازک کاغذی به دلیل ضرافت و قشنگی کاربرد دارد. لایه پلاستیک های رزین در برابر حرارت مقاوم هستند ولی باید در نظر داشته باشید که حرارت مستقیم به هر نوع کابینتی ممکن است ضرر برساند. برای استفاده از این رزین ها اغلب نیاز به اضافه کردن مواد هایی برای ایجاد استحکام نمی باشد.

خرید عمده روکش لمینت

روکش لمینت در اثر فشار بالا در کارخانه ها به دست می آید. این ورق به علت داشتن مزیت های بسیار و انواع طرح و رنگ، مورد توجه کابینت سازان قرار گرفته اند.

مزیت های کابینت روکش لمینت عبارتند از:

  • این روکش ها از مقاومت بالایی برخوردار می باشند.
  • روکش های لمینت دارای وزن کمی می باشند.
  • این روکش ها ضد میکروب می باشند.
  • این ورق برای دکوراسیون های سنتی و هم برای دکوراسیون های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.
  • تمیز کردن و نگهداری آسان از دیگر مزایا این ورق می باشد.
  • ورق لمینت در مقابل پوسته شدن، بخار و رطوبت از خود مقاومت نشان می دهد. در مرور زمان ممکن است پوسته کنده شود، اما جای نگرانی نمی باشد زیرا تعمیر می شود.
  • یکی دیگر از مزیت های این ورق برخورداری از قیمت مناسب نسبت به دیگر انواع روکش کابینت می باشد.

تمیز کردن سطح کابینت لمینت با دستمالی به جنس پارچه نرم حداقل در هفته یکبار مجاز می باشد. برای تمیز کردن این نوع کابینت ها نباید از مواد شوینده های قوی و مواد ساینده استفاده کرد، اینگونه می توان از تخریب کابینت جلوگیری کرد.

کابینت روکش لمینت طرح استیل

ام دی اف با روکش لمینت از پرکاربردترین ام دی اف های موجود در بازار می باشد. ویژگی های کابینت روکش لمینت بسیار زیاد می باشد. در هنگام خرید باید در انتخاب نوع و جنس روکش لمینت دقت کرد. یکی از ویژگی های کابینت روکش لمینت برخورداری از کیفیت بالا می باشد.

شما می توانید رنگ روکش کابینت را با توجه به سلیقه و رنگ بقیه وسایل آشپزخانه خود انتخاب کنید. کابینت لمینت از نظر جنس و نوع روکش لمینتی که از آن ساخته می شوند انواع مختلفی دارند. انواع آن شامل کابینت لمینت ترموفیل، کابینت لمینت آنتی باکتریال، کابینت لمینت ضد حریق، کابینت لمینت اکریلیک، کابینت لمینت بافت، کابینت لمینت مات، کابینت لمینت براق است.

جمع بندی

در این مطلب، ویژگی های کابینت روکش لمینت را بررسی کردیم. برای خرید و ساخت کابینت بهتر است از مجموعه های معتبر استفاده کنید. یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه هایی که شرایط فروش عمده ام دی اف را برای کابینت سازان فراهم کرده است ام دی اف سنتر می باشد. این مجموعه پخش عمده ورق کابینت لمینت را به عهده دارد. شما برای خرید عمده ام دی اف و اطلاع از قیمت عمده ام دی اف می توانید به سایت ام دی اف سنتر مراجعه کنید.